Not resolved
1.0
Details
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Quality
Product or Service Quality
Staff
Value for money
0 comments

We traveled to Turkey in November 2017 and booked a hot air balloon ride through Viator, which was unfortunately cancelled due to poor weather conditions. We were advised that we would be fully refunded for the tour fees, however to date, January 17th 2018 have received no refund for an over $500.00 CAD tour booking for two.

When reaching out to this company to assist with processing the refund, they have been completely unhelpful and have sent is running in a variety of directions, none of which lead to the refund that was promised.

I do not recommend booking with this tour agency at all. Save your funds and the headache and book with a more reliable tour operator.

Review about: Viator Tour Booking.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
You May Also Like