filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Pissed Consumer Interviews ?

Run! Run away! Do NOT book a tour with Viator! I attempted to book a tour of Muir Woods for 4 people appx 1.5 days before the tour. There was a website error- error code 500. I ended up being charged 4 TIMES for this tour- a total of $1200. When I called to get it fixed I was given the run around. I spent hours on the phone, spoke to countless "supetvisors" , 1 hung up on me- (I was not rude at all). I received an email saying that they could not refund my money because their cancellation policy says that cancellations made 2 days before the event or less have a 100% cancellation fee. No matter how many times I explained that it was an error, that I can't possibly go on the same tour on the same day at the same time 4 times, they simply said that every company has cancellation policies and so I had to revise my vacation plans because they took $1200 out of my account. My bank has agreed to file a fraud complaint once the charges post. 6 days out they are still listed as pending but the funds are still unavailable. Ruined vacation. Never ever again. Filing a BBB complaint and considering legal action. NO CUSTOMER SERVICE. This should NOT be a Trip Advisor affiliate.
I am very frustrated at not being able to phone or email Viator despite their website saying you can 'call or email 24/7'. No phone number is listed on the website and any email contact is only through pre determined drop down selections. There is no facility to write...
Read more
Anonymous
Mary R

Viator's website is definitely not user friendly. There seems to be no way to contact them if you have a question that does not fit into their preset questions. You're just ou...

Anonymous
roula

you book with viatoryou do not receive an e mail to print your bookingyou do not receive a reply to your complaintYOU LOOSE YOUR MONEY !!!

1.0
I didn't like
  • Customer care
  • Customer service
  • No phone contact number and inabiity to contact viator directly
#999645
Last Minute Cancel by Viator & no refund!!
Our group of 6 took a New England cruise and booked a tour through Viator to get a history lesson in Boston and the surrounds. We take private tours because my brother is a paraplegic so we must have a suitable vehicle for him and his wheelchair. We booked well in...
Read more
#1379029
Viator - No refund
Tried to get refund from Viator . Booked tour with Autostradale Viaggi [booking@autostradaleviaggi.it] Milan Italy Thank you for your patience as we looked into your refund request. Unfortunately, we are unable to offer a refund for this booking. As per supplier, on...
Read more
1.0
#1370362
We booked a tour with pick up for the Loire Valley from Viator. We received a written confirmation of pick up. The evening before the tour the hotel phoned to confirm pick up and was given a time for pick up. The morning of the tour the pick up did not arrive. The...
Read more
#1353239
I would like to make a complaint in regards to your decision of not returning my money back. This is very unfair and not valid for your customers. We were there at the location in spite of the cold weather and nobody even bothered to call us and checked on us; no...
Read more
1.0
I liked
  • Very
I didn't like
  • Voucher service
  • Customer service and thier response
#1379131
I booked below mentioned tour in Viator. My booking Reference no BR-662742570. Ljubljana with Postojna Cave Excursion from Zagreb At the time of blocking booking page just asked about Adults not about kids. Basically I have been to many trips in Swizerland also from...
Read more
Anonymous
Surajit Sen

I want to ask viator now for this trips below if a customer has child below 7 years what will happen to him. https://www.viator.com/tours/Zagreb/Ljubljana-and-Lake-Bled-Full-D...

1.0
#1331875
Viator - Engine died, rude boat crew, and no honesty about changing plans~
Viator - Engine died, rude boat crew, and no honesty about changing plans~
Viator - Engine died, rude boat crew, and no honesty about changing plans~
I wrote a review already, on VIATOR'S reviews. and they refused to post it. I went to ST Thomas last January 2017, BEFORE the hurricane. I signed up for a one day excursion to BVI, VIrgin Gorda, and we were suppose to go to Jost Van Dyke, PAINKILLER bar, but the sea...
Read more
2.0
#1203092
Budapest Sightseeing Tour with Parliament House Visit. Booking ref: BR-657874770 Tuesday 07 August 2018. We rang the day before to confirm the booking and hotel pick up. On the day we waited about 3 hours, and after a few phone calls got picked up by taxi. The taxi had...
Read more
#1378551
We booked the tour for "Alcatraz with relaxed lunch in Wharf". First of all, the vouchers were for a pizza place not located on the Wharf. Quite a walk to pizza place and back to Wharf. No Audio Tour. Nothing relaxing or award winning about this tour. A total ripoff in...
Read more
1.0
I didn't like
  • No contact information on viator website
#1354045
I had to cancel a booking made on viator.com but it seems like I can not. There appears to be no reservation on the site even though I'm logged in and I give the booking number so I can follow the cancellation policy instructions. Emails sent to multiple contact...
Read more
#1370940