Not resolved
1.0
Details
Additional Fees
Customer service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Quality
Number of Destinations
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
0 comments

Look on their website to see if you can find a telephone number. That already is a red flag.

They changed my itinerary AFTER taking my money and then would NOT give me a refund. I sent several emails and wound up having to call my credit card company to dispute the fraudulent charges. DO NOT USE this company.

They tell you that they will pick you up at the hotel and then they change it to where you have to pay a taxi to get to the new destination which means you have to change the time. Very unprofessional and I will never use them again

Review about: Viator Tour Booking.

Reason of review: Not as described.

Monetary Loss: $62.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
You May Also Like