filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Pissed Consumer Interviews ?

Run! Run away! Do NOT book a tour with Viator! I attempted to book a tour of Muir Woods for 4 people appx 1.5 days before the tour. There was a website error- error code 500. I ended up being charged 4 TIMES for this tour- a total of $1200. When I called to get it fixed I was given the run around. I spent hours on the phone, spoke to countless "supetvisors" , 1 hung up on me- (I was not rude at all). I received an email saying that they could not refund my money because their cancellation policy says that cancellations made 2 days before the event or less have a 100% cancellation fee. No matter how many times I explained that it was an error, that I can't possibly go on the same tour on the same day at the same time 4 times, they simply said that every company has cancellation policies and so I had to revise my vacation plans because they took $1200 out of my account. My bank has agreed to file a fraud complaint once the charges post. 6 days out they are still listed as pending but the funds are still unavailable. Ruined vacation. Never ever again. Filing a BBB complaint and considering legal action. NO CUSTOMER SERVICE. This should NOT be a Trip Advisor affiliate.
I am travelling from Australia to see places I haven't been and have chosen Finland. I would like to book tours in Finland for 1 adult. I am travelling on my own to Rovaniemi and would love to visit Santas's Village, Santa's Park, see the Northern Lights in the...
Read more
#1375297
I booked this morning for a Sacred Valley, Machu Picchu 2-Day Tour with Hotel from Cusco. Instead of US$900, the system deducted US$1,800 from my visa! How can I be booking the tour for my wife and me for Double for this tour? Can someone advise me what to do? I had...
Read more
4.2
I liked
  • Quality of service
I didn't like
  • Very difficult to seek assistance regarding booked tours
#1374548
Show

Viator - Aweful Comoany

My pass would not link with the app tried to find out why, couldn’t find a phone number and found this site. Called, got disconnected, tried to cancel and saw and add for full refund. Canceled online and then showed no refund available. Called back to ask assuming it was a mistake and it wasn’t. Don’t buy through Viator, go straight through London Pass.
1.0
Details
Additional Fees
Customer service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Quality
Number of Destinations
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
#1373035
I had to cancel a booking made on viator.com but it seems like I can not. There appears to be no reservation on the site even though I'm logged in and I give the booking number so I can follow the cancellation policy instructions. Emails sent to multiple contact...
Read more
#1370940
Viator - No refund
Tried to get refund from Viator . Booked tour with Autostradale Viaggi [booking@autostradaleviaggi.it] Milan Italy Thank you for your patience as we looked into your refund request. Unfortunately, we are unable to offer a refund for this booking. As per supplier, on...
Read more
1.0
#1370362
Show

Viator - Refund money

We purchased 4 tickets for a segway tour and could not use them.
#1368403
Show

No show, but Viator not us...

Arrived to find tour cancelled. No prior notice. Gaggle of indifferent Edinburgh guides there did not apologize, no info on refunds. Viator site only threatens 100% penalty, no apparent contact form. Will dispute with CC issuer. Went down to competitor for walkup tour, highlight of stay. In sum: Plague Warning.
1.0
Details
Additional Fees
Customer service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
#1366494
When I booked my tour of Paris-Eiffel Tower skip the line with the Seine River Cruise combo, the charges was debited from my card instantly, then after few days I received an email stating the tour is rejected because it was unavailable. I did not receive my refund but...
Read more
1.0
I didn't like
  • Refund
  • Fact you are impossible to contact
#1366198
Show

Viator - Worry

Viator - Worry
I tried to make a reservation to tour in chicago ypu dont accepteed the crexit card And I have 4 charges an no reservation
#1356651
We booked the tour for "Alcatraz with relaxed lunch in Wharf". First of all, the vouchers were for a pizza place not located on the Wharf. Quite a walk to pizza place and back to Wharf. No Audio Tour. Nothing relaxing or award winning about this tour. A total ripoff in...
Read more
1.0
I didn't like
  • No contact information on viator website
#1354045