Not resolved
1.0
Details
Additional Fees
Customer service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Quality
Number of Destinations
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
0 comments

We had booked this tour for 10 people...over $700 CDN. We phone the day before and was told there would not be enough people for this boat tour.

There we were in a foreign country with no tour to see this beautiful church so we had to book another tour (which we have receipts for)......When we arrived back home, we contacted Viator and explained the situation so they contacted the boat tour and they said they will only refund 30%......WHY???.......we did exactly what we were suppose to do but the guy from the tours said we didn't show up......REALLY...who throws away over $700 ... this has never been resolved.

Review about: Viator Tour Booking.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Do You Have Something To Say ?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like