Not resolved
1.0
Details
Additional Fees
Customer service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Number of Destinations
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Website
1 comment

I booked with them and paid, I received confirmation. The next day they sent me an email saying they have detected a fraudulent transaction and that they have cancelled my booking.

Its been 8 months they still have not refunded my money! The customer service is terrible overtime I call they tell me they do not refund fraudsters! Absolutely appalling!

Who is the fraudster here really? Absolutely avoid these fraudulent unscrupulous scammers! They will take your money and leave you hanging high and dry.

Product or Service Mentioned: Viator Tour Booking.

Reason of review: Poor customer service.

Monetary Loss: $300.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Bad service, Communication issues, Customer service disaster area, Theft of my money.

Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Jan 04, 2016.
Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
ViatorSocialTeam
#1098719
Viator Verified Representative

Hello,

Thank you for your message. Unfortunately, as there is no information given here to identify you or the tour that you booked, we are unable to find your reservation.

However, we can say that in the event we are notified of possible fraudulent activity, we do immediately cancel or refund the reservation. In the case of cancellations, where the funds have not been fully transferred to us yet, the return of funds will not show as a refund to your account, but instead the charge will fall off of your account as though it never happened. This can cause some confusion from time to time, as customers may be looking for the line item as a refund.

We do hope this information helps. If you have any further questions or concerns, please feel free to contact us.

You May Also Like